Finalment ja tinc les fotos de l’estrena a l’ordinador i en quan pugui les posaré. Mentrestant us poso aquest muntatge aprofitant que l’altre dia passava un bus amb fotos de Penélope Cruz just al costat de la casa Batlló de Gaudí.

Bé, començo posant una foto que vaig fer a la part muntanya de l’Auditori mentre es feia la première a Barcelona. El poster estava en una parada de bus i si es fixa ve es veu la Torre Agbar on hi ha la imatge de Javier Bardem:

La següent foto mostra a Jaume Roures, el productor de Mediapro de la pel.lícula i que, com tots sabem ha volgut que la pel.lícula s’estreni majoritàriament en català a Catalunya. Per la gent que esperavem veure els famosos, el senyor Jaume Rores, junt amb un altre senyor vam ser els grans protagonistes, ja que no feien una altra cosa que anar de dalt a avall de la catifa vermella fent d’amfitrions que esperen a Woody Allen i cia. Suposo que la idea de la première a Barcelona va ser seva o al menys això semblava.

Bé, i en aquí la meva millor foto … Es tracta de Woody Allen i de Scarlett Johansson? … Doncs, quan feia la foto vaig pensar que potser era la Scarlett que havia vingut de sorpresa però després vaig saber que no va venir. En el fons es veu un contenidor de la brossa, cosa que menciono perquè a EL CLUB de TV3 ho van mencionar:

I seguidament una foto amb Woody Allen i Penélope Cruz per descobrir …:

