Des de fa gairebé 20 mesos escrivint sobre tot el relacionat amb aquesta pel.lícula i ahir, en fer-se l’estrena a L’Auditori he notat que ja tot s’ha acabat.

Tinc la sensació trista perquè tinc la sensació que quelcom s’ha acabat. Em pregunto que haurà estat de Vicky i Cristina a la seva tornada als Estats Units. M’agraadaria que Woody Allen fes una segona part que es digués VICKY CRISTINA MANHATTAN on se’ns expliqués que és d’elles a Nova York. I que haurà passat entre María Elena i Juan Antonio? Potser anirà Juan Antonio a fer una visita a Manhattan a Vicky i a Cristina. M’agradaria que Woody Allen ens digués que passa.

També he estat pensant en el domini http://www.vickycristina.com Ja vaig dir que havia pensat que fos el domini d’un pub de lesbianes a Barcelona i que fos un lloc de trobada de turistes i locals. Però ara he pensat, que potser el que podia fer seria una agència de viatges …:

VICKY CRISTINA, Your Travel Agency To Barcelona. Sounds good, doesn’t it?

Anyway, I am sad, Woody Allen is gone and maybe I won’t see him no more …

Let me end by putting a nice photo ol La Lloll in the premiere:

