Des de fa uns dies ja vaig dir que hi hauria una estrena a L’Auditori a Barcelona amb Woody Allen i alguns dels actors ( Javier Bardem aquest matí hi era a Barcelona o sigui que m’imagino que hi serà a l’estrena. M’imagino que també hi serà Penélope Cruz que va dir fa uns dies que hi vindria.  Scarlett no hi és a Barcelona) Ara acabo de saber finalment que serà a les 22 hores i que desprès hi haurà un cocktail. Les entrades són limitades i he trobat un sorteig de www.lavanguardia.es i de www.tresc.cat

Hi he trobat fins i tot un anunci a loquo d’algú suposadament de 32 anys que convida a una noia!: http://www.loquo.com/ps/comunidad/solo-amistad/premiere-vicki-cristina-barcelona-l-auditori/11620484 

Per l’email m’imaginava que és broma però potser no ho és. Com no sé qui hi darrera de l’anunci no em responsabilitzo del que pugui passar a qui contacti amb l’anunciant.

(PHOTO FROM REUTERS PICTURES)

Per cert, qui vulgui veure la pel.li a Barcelona pot trobar els cinemes a http://www.timeout.cat/barcelona/ca/cinema/feature/critic/1474/vicky-cristina-barcelona.html

La crística a timeout barcelona no és gaire bona …

